Merhaba kızlar Allah yardımcımız olsun benim ilk çocuğum 34.hafta doğdu 1 ay küvözde kaldı, bu ikinci rahimde açılma gördü bombe gibi olmuş şuan 25+0 10 gündür yatıyorum işe gitmiyorum,bıraktım … çok yorucu geçiyor ayın 8i kontrol var bakalım ne olacak progestan sabah akşam fitil olarak kullanıyorum.