zamaneannesi80 Sevgiiss nasıl dönebildiniz karnınızın üstüne ben 29. Haftadayım imkanı yok döneniyorum yan yatıyorum karnımın altına yastık koyup.. bi doktorunuzla görüşün isterseniz içiniz rahatlasın
Serifeeeua Sevgiiss yani bence bebek kendi aminosıvısı içinde olduğundan sıkıntı olmamıştır diye düşünüyorum ama doktoruna danış istersen
Senazeynep34 Çok karnın çıkmadı mı nasıl üstüne yatsbildin 😊 bende bazen yarısının üstüne yatmış oluyorum ama bebek diğer trafs toplanmış oluyor. Birde öyle ağrı hiç yaşamadım bı doktora söyleyin isterseniz.
Sevgiiss Senazeynep34 geçti canım acısı karnımda çok büyül nasıl yattım bilmiyorum sonra çok hareketlendi içim rahatladı
Iremshn Valla 35.haftadayım çok dikkat ediyorum yatsam yatarım yüz üstü yatılır yani onu diyorum dikkat etmek lazım😑 bi doktorunuza sorun isterseniz
zamaneannesi80 Sevgiiss çok şükür canım 🤲🏻 Daha dikkatli olmaya çalış evet zor oluyor bizim için ama geçiçek hepsi inşallah 🌸
Senazeynep34 Sevgiiss iyi iyi Allah’a şükür canım 😊 yani bebeğe bir şey olacağını zaten düşünmem de ama inşallah bidaha karsilamazsin böyle bı seyle