Kdrbzdglrm Merhaba arkadaşlar çalışabilir raporu için doktorum 32+0 da çağırmıştı ama o gün izin almış. Hangi zaman aralığında almak gerek bilgisi olan var mı
Gamzee66 Kdrbzdglrm ben de 32+0′da aldım. Benim de doktorum izindeydi. O yüzden başka doktordan almak zorunda kaldım.
DidemDnnz Kdrbzdglrm 32. Haftayı kaçırma ama yoksa iş göremezlik ödeneğinden eksilir :/ doktorun yoksa başkasından da alabilirsin veya özel hastaneyse asistanları oluyor ona ulaş ondan iste başka doktordan filan alıp sisteme girer belki
Xxz Kdrbzdglrm 32+5 te aldım doktor zaten 32+0 diye girdirdi raporu geç te kalsan doktorun halleder onun onaylaması önemli olan