Sumeyyeee Bebişimiz in cinsiyeti kız,eşimde bende öztürkçe isim istiyorduk hep ama gökçe ve buna benzer çok kullanılmış isimler çıkıyor karşımıza. Bulduklarımızdan ve kulağa hoşgelen isimler; Ülgehan Ece Güzin Ecem Bunlardn başka biliğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim ALLAH hayırlısı ile kucağımıza almayı naip etsin ve hepsi İNŞALLAH hayırlı evlat olsunlar😊
Hannah Sumeyyeee kızım olsaydı ben de gökçen koymayı çok istiyordum ama oğlum olacak inşallah 🧡 Gökçen’in anlamı çok güzel bi de Almıla Aybüke isimleri hoşuma gidiyordu. Ama bence en asil kız isimlerinden biri Bilge anlamı da çok güzel 😊
Alinmavi Hannah kaynımın adi Gökçen bir doktor erkek tanidigim var Gökçen. Ben erkek ismi biliyordum zaten. Koyun bence cok guzel bir isim. 👍
Bekleyenler Biz Aybüke koyacağız 😊 Ayyüce de aklımda. Umay çok istiyordum ama Göktanrı inancıyla ilgili ya caiz değil diye okumuştum.
Alinmavi Bekleyenler Umay cooook guzel bir isim. Yunan yada Roma mitolojisinden isimler konuluyor sonucta. Islam aleminde kullanilan dini sembol isimlerinin cogu Sumerlerden Arapcaya gecmis Sumerlerin inanclari da cok farkli. Caiz degil diyenler Allah kelimesinin etimolojik kokenini sorsaniz bilmez bilse de inkar eder bakmayin siz onlara hem ozturkce hem cok guzel bir isim 💝💖💟
Yesimalmila Sumeyyeee biz almila koyduk. ama halen tereddütlerim var. çünkü soyleyince kimse anlamiyor armina armine almira diyenler bile var. bende sinir oluyorum. ülkü ve hilal da güzel ama eşim istemedi onlari 😕
Bekleyenler Yesimalmila hilal Arapça. Benim düşündüğüm isimlerden biriydi. Soyadımız la çok uyumlu oluyordu 🌜🌠
Cerenora Elvin göz alıcı göz kamaştırıcı demek. Divan-ı Lugati't Türk'te geçer bizzat Kaşgarlı Mahmut tarafından. Diğer dillerden de arıf yapılıyor ama geçtiği kaynak bakımından benim için Kaşgarlı Mahmut'un bulunduğu atof en değerlisi.
Hannah Alinmavi ama anlamı dünyanın en güzel kızı diye biliyorum 🙊 kıza daha uygun sanki 🤔😊 biz Alparslan koyacağız inşallah
Denizliche Sumeyyeee nasip olursa Ece koyacağız bizde 💞🙏 hem anlamı güzel ,okunuşu ,yazılışı, telaffuzu kolay
Bekleyenler Alinmavi güvendiğim bir kaynaktır. Tabi halkımız malesef bazı yanlış uygulamalar var Arapça olunca sanki sevap gibi bir algı var. katılıyorum size