hayallliiim son gittiğimde kanama alanına dair bişi demedi doktorum hatta progestanı günde 2 ye düştü 3 kullanıyordum. Benimde doktor kontrolü olan güne kadar 3 gün falan olmadı tam bitti dedim o gün tuvalete çıktım birazda kabızdım birden kan boşaldı yine başladı bakalım ya bazen umudumu kaybediyorum ama sonra diyorum ki bebeğim iyidir 🌸 benzer durumları duymak çok iyi geliyor teşekkürler 🎈