esmaozkrt Herkese merhabalaaarrr.. Kızlar agustos 24-25-26 sinda esimle korunmasiz birlikte olduk. Artik bebek istiyoruz. Reglim de bugunle beraber 3 gun gecikti. Sizce erken gebelik teslerinde sonuc cikar mi ne zaman test yapmaliyim?
arirangg esmaozkrt Canım 3 gün geciktiyse erken değil normal kaset test al. Onlar daha güvenilir. Bı gecikmeye kesin çıkar.
Dlkzz esmaozkrt erken gebelik testini bırak kaset testlerde gösterir. Ben erken gebelik testlerine inanmıyorum beni cok yanılttı. Gebeliğimi kaset testle öğrendim 3 gün gecikmeniz var inşallah vardır
esmaozkrt iki_tospik_annesii arirangg test yaptim negatif kızlar. Hic gecikmezdi reglim gunu gunune olurdu cok heyeacanlanmistim. Neyse artık nasip diyelim
arirangg esmaozkrt Canım dur bakalım belki de henüz testte belli olmamıştır geç döllenme olabilir. Adet olmazsan birkaç gün sonra kan ver sen direkt
bebekkkkkkk000 esmaozkrt Kuzum ilk defa korunmasız ilişki yaşadıysan rahmin sperme alışma süreci oluyor benimde 1-2 ay adet dönemlerimde gecikme yapmıştı vücut alışma süreci olabilir ama inşallah vardır adet gelmeyene kadar bir ihtimal her zaman vardır 😊
iki_tospik_annesii esmaozkrt Hemen umutsuzluğa kapılma cnm bi kaç gğn sonra kan ver geç döllenme olablir
Cansu355 esmaozkrt Ben bi hafta gecikince yapmistim hemde o ucuz 10tlik testlerdendi. 5 saniyede cift cizgi olmustu. Adetin biraz daha gecmesini bekle tekrar yap bence canim.
esmaozkrt bebekkkkkkk000 bi düşük hikayem aslında bir yil oncesi.cok sancili gecmisti o donem sonra bidaha istemedik bi sure. Simdi tekrar yeni yeni deniyoruz. Belki de dedigin gibi canim alisma suresidir
esmaozkrt Dlkzz olabilir canim. bi de kaset testi deneyeyim ya. Hala regl olmadim. mevsim gecislerinde bile en fazla bir gun takvimim oynardi.
hayalbahcem esmaozkrt artımed marka deneme cnm çok fazla hatalı gösteriyor çok kişiden duydum kendimde de şahit oldum
Dlkzz hayalbahcem yoo ben gebeliğimi onunla öğrendim bende yanlış göstermedi aksine aldığım marka artı medtir