Merhabalar 14hafta 6 günlük hamileyim ani gelen kanama bel ve karın ağrısıyla hastaneye gittik doktorum bebeğin aşağıya indiğini söyledi düşük iğnesi antibiyotik serum falan hastanede 1 gün yatış yaptırdılar. Ama bebeği hala aşağıda taşıdığımı söyledi doktorum karın ve bel ağrım geçmiyor. Başına gelen var mı ne yapmalıyım bebeğin aşağıda olması tehlikeli mi nolur bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi🙏🏻