Cen-net herhangi bi sıkıntı olmazsa 37 yada 38 gibi alıyorlar canım. Ben sezeryan olmadım ama olanlar hep öyle. Bildiğim kadarıyla açılma su gelmesi bebeğin kanala yerleşmesi falan bunlara bakıyor doktor. Kontrole gittiğinde yönlendirecektir doktorun 🤗