Melsa16 ben kendimi hiç bir şeye şartlamıyorum hamileliğimin başından beri öyle bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelir bide ilk gebeliğim ne sezeryanin ne de normal doğumun nasıl olduğunu bilmiyorum yaşamadım daha hayırlısı neyse o olsun sağlıklı bir şekilde gelsinde gerisinin önemi yok