Kızlar 37+3 te çatı muayenesi oldum, sancım filan yoktu bakar bakmaz rahim ağzın yumuşamış tırnağımın ucu kadar açığın var bu hafta bebeğin doğar dedi. Çatımda bir problem de görmedi. Tecrübeli olanlar neler yapabilirim? Ailem uzakta oturuyor, annemin kız kardeşimin işleri var erken gelmeleri mümkün değil maalesef ki 🤦🏻♀️