onelastgoodbyy Aydax ben aldığım kilonun yarısını 2. Trimesterda yarısını 3. Trimesterda aldım canım. Son aylarda daha fazla aldım diyemem bende Eşit gitti yani.
Mervekrc Offf kızlar ben 71 kg ile hamile kaldım çok korkuyorum fazla kilo alırsam ilerde veremezsem diye 😔 evlendiğim de 60 kiloydum doğum kontrol hapları yüzünden aldım geri kilomu veremeden hamile kaldım 😔😔 inşallah bende az kilo alan annelerden olurum