Sofia__ Ben de özele gittiğim için tahlillerimi sağlık ocağında yaptırıyorum , demire de bakılmıştı, ertesi gün sonucumu öğrenmeye gittim , sağlık ocağındaki doktor hemen bana Ferro sanol yazdı ,hamilelikte kullanman gerekiyor diye , sonra tahlilleri kendi doktoruma götürdüm o da yazacakmis zaten , ama sağlık ocağı da yazıyor kendin alma en azından sağlık ocağındaki doktoruna sor 👍🥰