haklisinesracim semirra Canım doğum zaten normal dediğimiz yani vajinal şekilde gerçekleşir eğer bir sorun varsa ameliyata dönülür
Zynpbr00 semirra Fıtrata en uygun doğum olduğu için tabi ki. Niye durduk yere rahminizi kesmeyi teşvik etsinler ki.
Summerwine semirra yüzyıllardır insanoğlu var olduğundan beri ve tüm memeli canlılar bu şekilde doğum yapıyor.Sezeryan doğum çok sonra bulunan bir şekil.Şu an tıp ilerlediği için anne-bebek için hangisi saglikliysa onunla doğum yapılıyor.Ebelerin tek görevi de sadece doğurtmak değil zaten.
Anneadayi89 semirra ne alakasi var eveler sadece normal dogum yaptirmak icin görevlendirilmiyor ayrica vajinal dogum doganin kanunu gibi birsey bütün canlilar bu sekilde dogum yapiyor sonradan uydurulmus bisey degil öyle sirf ebeler issiz kalmasin diye .. he istegin dogrultusunda sezaryen olursun o ayri tercih meselesi
haklisinesracim semirra Bir sorun görülürse sezaryene yönlendiriliyor işte eğer bebek normal yoldan gelebiliyorsa annenin vücudu da uygunsa doğum için doktor durduk yerde ameliyat ol demez
semirra haklisinesracim o kisiye bagli saglikbedenen bakiyor şaumuz olaya ama ruhsal saglik isterdde onemli. isteemedigin bie seyi neden zorla yapilsin bu sefer ruhsal sagliga zarar verir.
Ahuum haklisinesracim sorun vs hiç bişy yok ama sezeryen olan çok . Benim gibi. Doğum sancısını çekmek istemiyoruz doktorumuzla konuşup sezeryen oluyoruz. Neden sadece aksi durumlarda ameliyat olunur gibi yazdın anlamadım. Tercih meselesi.
Zynpbr00 semirra Tabi ki isteği durumları farklıdir da farkında mısinız kesiliyor rahim. Bebeğin büyüdüğü yer. Niye durduk yere bıçak altına yatayım ki benim için en güzeli yaratılmışken. Yanlış anlaşılmasin sezeryana lafım yok gerektiğinde tabi ki yapılacak ama gerek yoksa niye bıçak altına yatayım ki
semirra Zynpbr00 kisisel tercih bence normal dogum yapamiyor sezeeeryan yapabilir herkesim normal olma yada istemez yapar bunlar fitratla alakazi yok mesela plesenta plevia yapamaz o zamaan fitsat sartlara gore degissir.
haklisinesracim Ahuum Anlıyorum olabilir yani ama hamilelik doğum vs bunlar normal süreçler tıbbi bir durum olmadıkça doktorların normal yolu öncelemesi doğal.
nadrun Ruhsal muhsal hiç bir sorun olmuyor unutup gidiliyor ikinci ucuncu çocuk yapiliyor. bukadar kafada buyutmemek lazım doğal akışına birakicaksin . Yaşanan herşey tecrübe ve normal doğum çok güzel birşey ( ben kendim çok zor dogurmus olmama rağmen )
semirra nadrun herkesin yapisi farklıdir biri unitur digeri unutamaz bu tamamen kisisel istekle alakali benceee insanlaar mee olursa olsun hicc birsey zorlama yapilmamali ebelerde boyle kazaniyor ikisi arasindda bir fark yok
Zynpbr00 semirra Yazdıklarımı nasıl okuyorsun anlamış değilim. Bende aynısını diyorum. Plesanta previa olan birini hiçbir doktor normal doğurtmaya çalışmaz. Bendede olsaydı illa normal doğuracağim demezdim tabiki sezeryanı tercih ederdim. Sezeryan gerekirse tabiki sezeryan olucak…
gebe_ebe Ebeler sadece doğum yaptırmıyor, bir çok görevi var, normal doğum olmasa da işsiz kalmazlar ☺️
Anneadayi89 semirra ona bakarsan herkesin bi esas görevi var o zaman bu dünyada hersey birileri issiz kalmasin diye uydurulmus 🤦🏻♀️