Wonderland Merhaba şu an hastanedeyim yatışım yapıldı 1 cm açıklık var çok çok az sancı çıkıyor ama benden bardaktan boşalırcasına su geldi bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürede doğum oldu vs
Whitewomen Wonderland Sancı yoksa suni sancı verirler benim de suyum gelmişti hastaneye gittik 4cm açıklık vardi ve sıfır sancı suni verdiler 6 saatte dogurdum. Rabbim kolaylıklar versin inşallah. Bol bol hareket edin açılmanız hızlı ilerlesin.
Pasalarimmmmm Wonderland aynı durumu ilkokulunda yaşadım hiç sancim yoktu birden evde suyum geldi gittim 1cm di açıklık 3 gün sonra dogurdum
Baltopu2 Wonderland canım benim acilmam olmamıştı bir cm den fazla,suni sancı çok zor ama açılmayı ilerlemiyor Allah’tan.suni sancıyla doğurdum ben,bir avazda kurtulursun inşallah 12 saat sürdü benim ama suni sancidan sonra 6 saatte doğurdum
KokosBebegim @Wonderland 1 saat içinde doğum yaptım şükür 🤗ilk gebeliğimde ama Şuan kini bizde bekliyoruz
Baltopu2 Wonderland squat falan yapıyor musun canım kaç cm şu an ne durumdasin,rabbim yardımcın olsun