Selam tatlıs annişler
Pazartesi günü insallah bi engel çıkmazsa kızcemi sezaryenle doğumum gerçeklesicek❤️
Ama o kadar sakinimki sanki bi baskasının doğumu olucakmıs gibi hala heyecana ulaşamadım yani ağrılarım çok ondan kaynaklıda olabilir ve tüm gün eşimle temizlik yaptık yorgunlugum heyecanımı bastırıyor sanırım😅
Bu arada 37+5 te doğuruyor olacağım bize dua edermisiniz🤗
Benimgibi olanlar varmı sizde durumlar nasıl?