Mor_papatya_ Yagmurrr_ Bende Alp veya Alparslan istiyodum ama eşimin arkadaşların hepsi nerdeyse aynıydı bizde koymadık 😂 isim konusunda karar vermek gerçekten zor umarım bulursunuz 😊
Yagmurrr_ bebeqiminannesi qyazlar yaramaz oluyor diye biliyorum bende seviyorum bu ismi ama bilemedim
bebeqiminannesi Yagmurrr_ Göktuğ koycaz bizde inşaAllah sağlıklı olsunlar da yaramazlıklarına katlanırıız 😇