tazecikannee 9+0 🐛💚 Kasık ağrıları, uyku ve ağırlık hep var. Mide bulantıları oluyor doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Prilam isimli bir ilaç kullanıyorum doktor tavsiyesiyle büyük oranda rahatlatıyor. Fakat kendim için gözlemlediğim bir durum var kendi işimi yapıyorum gün içinde ne kadar aktif ve hareket halinde olursam olumsuzluklar o kadar az oluyor😊 Birşeylerle meşgul olmanızı tavsiye ederim insan yattıkça yatası geliyor çünkü 🫣