Irmakdkm benim karnımda yok denecek kadar az tüy vardı ama gebeliğim bpyunca rengi koyulaştı ve çoğaldılar ayrıca karnımın rengide koyulaştı normalde bembeyaz biriyimdir ben de şaşırdım ama hormonal ve normal dedi doktor şimdi doğumuma az kaldı ve daha şimdiden karnımdaki tüyler hep dökülmüş farkında olmadan eski halime geldi karnımın rengi de çok açıldı sadeve göbek deliğimde karartı var o da geçer doğumdan sonda heralde o yüzden sen de hiç canını sıkma elleme almaya çalışma çoğaltma durduk yere