yagmur_s ay ben hiç anlayamıyorum ya sanki bu ağrı hiç geçmiyor gibi ishal var bugün çok gaz sancısı çektim akşam tam geçti rahatladım dedim şimdide adet ağrısı gibi ağrım var ama hiç öyle dayanilmayacak boyutta değil hep aynı seyrediyor ve belimde agri yok ilk başta yine ishalden kaynaklı olduğunu düşündüm ama acaba mi demiyor değilim 1 1.5 saattir gecmeyince