Gece 1.30 da karın ağrısı ve bel ağrısı ile uyandım . Bir 10 dakika ağrıdı geçti. Adet ağrısı gibi. Midem de bulanıyordu. Sonra geçti yatağa uzandım. 10 dakikada bir karnım sertleşmeye başladı ve makatimsa baskı hissi var. Affedersiniz sanki büyük abdestim var gibi bir his. Doğum başladı mı acaba ? Gitmeli miyim doktora? Sırtım da hafif geriliyor gibi. 37+5 haftalık şu an