Yesimatko merhaba ben de 20. Haftada geçirdim. Oksapar kullandım. Ilık duş, sirkeli su ve parol üçlüsü ile geçirmeye çalıştım. Sadece bir gün çok ateş oldu. Onun dışında rahattım. Sonra grip gibi öksürük burun akıntısı oldu. İki gün de o sürdü. Çok sarsmadı.
Kan sulandırıcı önemli galiba. Ben zaten aspirin kullanıyordum ama aspirini oksapara çevirdi