Neslihan1935 HaticeBoz 100 geçer ama son 12 hakkinda bişey diyemiyorum 😂 Allah kucağiniza sağlicakla almayı nasip etsin 😍🙏
yagmur_s mhrmom ay çok iyi 😂😂 sağlıkla gelsinler. Ay kızlar 41 haftayı görüp de başak burcu olmaktan vazgeçerler mi dersiniz 🤭 acaba ne zaman gelecek diye düşünmekten uyuyamıyorum 😂
HaticeBoz Neslihan1935 Zaman su misali ben hala inanamıyorum her şey dün gibi, bu sayıları görmek insanı daha çok heyecanlandırıyor 😍 Hepimiz yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🦋
yagmur_s Neslihan1935 ay 42 de olmayıversinler evet içerisi rahat ama elbet dışarı çıkmak zorundalar 😂 valla durum beklemece. Normal doğum dedik geçen hafta artık bu hafta bakalım kontrolde🤷🏻♀️ sizde durumlar nasılll
yagmur_s mhrmom prenses istediği zaman gelebilir artık zaten 😂 çok yormadan gelsin anasını. Bende sancı yok neredeyse ben korkuyorum 42 lere gider diye😂 günde 1 tane 2 tane sancım olursa seviniyorum valla🤭
Neslihan1935 yagmur_s sancilar var ama açilma yok artik hastaneye de gitmek istemiyorum her gittigimde parmaklaniyorum 😂😂🤦 beklicem evde artik
yagmur_s Neslihan1935 bende ikisi de yok ne sancı ne açılma 🤦🏻♀️😂 bu hafta bi gelişme bekliyorum artık ama yani. Sabırsızlanıyorum yahu doğsun artık 😂
Neslihan1935 yagmur_s plates topundayim surekli hurma yemekten icimde hurma agaci cikacak ama cocuk cikmayacaak gibi 😂😂