Elifinannesi97 33+1 haftaligim nasıl anlatsam bilmiyorum göbeğim resmen titriyor 20 dakikadır niye böyle olduğunuda bilmiyorum garip
Derya Elifinannesi97 titriyorsa bebek kordonuyla oynuyor düzenli şekilde de hık hık gibiyse hışkırıyor
cadimm 37+2 yim ne 20 dksı nerede ise 2 saat vurdu döndü sanki oysaki doktorum bundan sonra zor döner demişti aöa bence pozisyonunu değiştirdi 😅
Elifinannesi97 cadimm pozisyon değiştirmesi vurmasindan belli oluyor zaten benimde bebiş tersti vuruşundan anladım kesin döndü dedim doktorda döndüğünü soleyince içim rahatlamıştı😊 vurmada değil ya ritmik şekilde karnımı sarsinca hıçkırık desen değil bilemedim😂😂
mhrmom Elifinannesi97 hıçkırık olunca karnın atar pıt pıt diye, titremez ayrıca o titreme bende de oluyor ama o kadar uzun sürmedi hiç.
yagmur_s Elifinannesi97 valla sürüyor 😂 dalgalanıyor resmen karnım ritmik şekilde. Ama tahmin tabi görmeden bişey diyemem belki da başka bişeyler yapıyordur 😂
Derya Elifinannesi97 ya 😂 sizin suyunuzun ne kadar sıcak olduğunu bilseniz 😂 üşümez kırsağı büyür derler yani midesi gelişiyor genişliyor doğumca da sık sık hışkırır midesi büyüyoor çünkü