Melikeex bende de 36+0 da 2800 demişlerdi dün 37+0 da 2800 küsür dedindi bebeğin karın çevresinde gelişim geriliği varmış 3 hafta 😔 salı günü gidicem hafta bitmeden sezaryene alınıcam sanırım. Doktorum ve perinatolog hemen dediler doğum için, sizde kararı size mi bıraktılar? Birde doğumdan sonra bir sorun yaşadınız mı? Besleyemezsem diye korkuyorum