Kızlar bir kaç gündür sürekli karnımdan kalp atışı hissediyorum sanki anlayamadım. 18+6 haftalık gebeliğim var ilk gebeliğim olduğu İçin bazı şeyler de bilgim tam değil. Bu karnımdan hissettiğim kalp atışı veya nabız bebeğe mi ait yoksa bana mı 🤦🏻♀️🥹🫶🏻