Oy veremedim canım önemli olan bebeğin ve senin sağlığınız. Her ikisinin de zorlukları var, her ikisinin de ağrısı acısı var. İkisinin de kolaylıkları var tabi ki. Ben acil sezaryen doğum yaptım 2 yıl önce. Çok zorlanmadım ama normal doğumdan hep çok korktum. Şimdi ikinci hamileliğim ve Aralık’ta doğumum olacak. Ssvd araştırıyorum, kontrole gittiğimde doktorla konusucam. Normal doğumda ayaklanmak daha çabuk olduğu için korksam da eğer imkan varsa normal istiyorum. 🥲