Sefur21 Merhaba kızlar kocaeline gelin geldim hiç bilmiyorum ve 6+4 haftalık hamileyim ilk muayenemi medical park reyhan arpacı da oldum ilk izlenim iyiydi mutlu ayrıldık sizlerden giden var mı yardımcı olur musunuz 😊 başka doktor tavsiyeniz var mı😊
Sefur21 Melegimm-1 teşekkür ederim peki akademinin fiyatları nasıl medicalden daha pahalı diye duydum da
Melegimm-1 Sefur21 evet pahalı en son kaç bilmiyorum ben en son 290 ödemiştim sonra iki can sağlık sigortası yaptırdım için bilmiyorum
Erresraa Sefur21 medikalpark Prof Hasan Terzi’ye gidiyorum. Çok ilgili ben memnunum birde aynı hastanede Ünal bey var, kendisi de çok ilgili bir doktordur düşünebilirsin :)
Rozmari Erresraa merhaba Hasan bey gebelik takibi yapıyor mu bana ona gidenleri gizem hanım takip ediyor dediler o doğuma giriyormuş
Aslimsii07 Senos07_ canım merkez hastanesi Levent İshak hekim hocam 4 4 lük bir hoca kurban olurum onu yaratana