Serap84 neden bu kadar eleştirdiğinizi anlamadım? Bi kadının çaresizlikten yapamayacağı şey yoktur başına gelmeyen bilemez kimisi suç vs yazmış bu kadın zaten bunun suç olduğunu mutlaka biliyordur ama bir çıkış yolu arıyor ki eminim yerinde siz olsanız kim bilir hangi yollara başvurursunuz insanları eleştirmek yerine biraz empati kurmayı, ya benimde başıma gelseydi ben ne yapardım diyin, evlenmek zor ama yuva yıkmak çok kolay birde 8 aylık hamile , rabbim sana çıkış yolu göstersin umarım yanılıyorsundur ve öyle bir şey yoktur 🙏🏻