@“Gzm012”#p24034941canjm merhaba Bn bugün gittim sende acil Bi şekilde git bnce Bn kontrole devlet hastanesine gidiyordum neyse anlatayım nstye bağlandım sıkıntı yok sanci falan yokmuş fakat rahim kisalmasi olmuş ve erken doğum yapicakmissin dedi doktor Progestan verdi bebek bayağı aşağı inmiş ayağını tepeye dik yat dedi hiç bir iş yapma sonra devlet hastanesinde bana d vitamini magnezyum vermemişlerdi onları verdi bayağı yarım saatin üzerinde baktı alttan da baktı kültür aldı enfeksiyon falan varmi diye haftaya cuma Bi daha gel dedi şimdi eve geldim diktim ayaklarımı yatıyorum