ayshegul4534 nur cansu hanıma gitmiştim memnun kalmadım. Hastanede yenidoğan yoğun bakımı yok, kendi doktorunun mesaisi dışında doğumun gerçekleşse ekstra ücretle dahi doktorunu getirmiyor hastane. O gece nöbette kim varsa o giriyo doğumuna. Kendi doktorum gelemeyip Başka doktor yaptıracaksa doğumu devletten ne farkı var.