eliz3 Ben normalden korkuyordum spinal sezaryen istiyodum aslında ama bel fıtığım var tam emin değilim gidicem doktora eğer çıkarsa fazla felan normal yasakmış spinal yasakmış genel olma fikrini duyunca cocuk gibi ağlamaya başladım normalden korkan ben normal olsun genel olmasın yeterki diyorum nasıl olcak bilmiyorum zaman yaklaştıkça korkularım arttı birsürü dert ediyorum kendime panik atak var burumun birinde et normal olsa nasıl nefes alcam var bel fıtığım olabilir nasıl spinal olcam çorba oldu kafam hayırlısı neyse o olsun pazartesi randevum var sorucam hepsini 🙈🤦🏼♀️🤦🏼♀️