onelastgoodbyy
Buna dair farklı görüşler var. Bazı hekimler peritonun güzel kapatılmamasının fıtığa neden olabileceğini düşünüyor bu yüzden peritonu dikiyor. Bazı hekimler peritonun arasında kalan boşlukların da fıtığa neden olabileceğini düşündüğü için hiç kapatılmamasının kapatılmaktan daha iyi olduğunu düşünüyor. Bazıları peritonu kapatmayıp kas yaklaştırması yapıyor. Doktorların asistanlıkta öğrendikleri kendilerinde yerleştirdikleri ve doğruları gelecekteki işlerini etkiliyor bu nedenle her hekimin kendince bir standardı var