Dilara9 evet farkettim ben de kızımı cok seviyorum özlüyorum inanın uyudugunda yanımdayken bile gün icinde cektiğim videolara bakıyorum.. ama eşimin de bana ihtiyacı var ve bence bebek odada olunca bir şeyler bozuluyor. Anne olucam derkem eş görevimi unutmamalıyım diye ayırma kararı verdim eşim zaten dört gözle bekliyordu ondan mantıksal yaklasıyorum🤭