Bu hikayeyi bu kadar erken yazacağım aklıma gelmezdi. 1 eylül gecesi 1:30 da uyandım wc ihtiyacı için. Sonrasında tekrar uyudum. 38+4 haftalıktım ve 2 haftadır 2 saatte bir uyanıyordum zaten. Peşine 3:30da nişanımın gelmesine uyandım. Soracaklar için; açık kahvemsi yoğun bir akıntı gibiydi. Wc de nişan mı acaba diye düşünürken suyum geldi yarım bardak kadar. O ise açık pembe idi. Tutamadığımı anlayınca su olduğuna emin oldum ve ara ara dediğim şekilde yarım bardak gelmeye devam etti depend takıp eşimi uyandırdım. Suyun gelirse hastaneye gel demişti doktorum. Hazırlandık gittik.(5:00)
Giriş yapıp doğumhaneye indik. Ebe açıklık muayenemi yaptı ve suyumun kalanını da patlattı. 1-2 cm açılma dedi. Nst’ye bağlandım. Sancılar düzensizdi ve azdı canımı yakmıyordu. Hatta eşimle anneme millet çatır çatır 5-10 doğum yapio benim neyim eksik diye espriler yapıyordum 😁Tabi epidural seçeneğine de güveniyorum-dayanamazsam isterim rahat geçer-..
Suni sancı bağlandı. Aç olduğumu söyledim ancak yemeğe izin verilmedi. Beslenmem için serum da bağlandı. Ufak ufak belimde ve kasıklarımda başladı sancılar bir saat içinde. İyice hissettirince nst den çıkarıldım ve ayakta -plates topunda karşılamaya başladım nefes alarak. Sonraki muayenemde 5-6cm dedi açıklığıma ebe hanım. 7:30-8:00 arası şiddeti arttı. Yanımda eşim dursun istedim beraber karşıladık. Dayanamadığım noktada epidural istedim bağırdım hatta🤣 ebe yine muayene etti ve 8-9cm dedi açılmama. Tabi ben şok.. doğumhaneye alındım. Bildiğim dualar-nefesler-mumlar tüy nefesleri vs doktorum geldi. Çatalda ıkınma hissin gelince ıkın dedi. Böylelikle sondan bir önceki aşamam da başladı.
Kaç ıkınmada doğdu saymadım, o ortamda olmak inanılmaz bir deneyim. Doktorumun güzel ıkınıyor dediğini hatırlıyorum ama çok terledim. Her neyse; 9:26da doğdu Defne’m. Göğsüme koydular hemen ancak biraz şoka girdim , alın tutamam düşer dedim. Hikayemin kalan kısmını çok anlatmayacağım. Kafası çıktıktan sonra ıkınmamam gerektiğini unuttuğum için içerde yırtıklar oldu. 45dk-1 saat fazla kaldım doğumhanede. Doktorumu zorladım biraz,uyamadım komutlarına kastım kendimi. Sağolsun çok güzel idare etti beni ,ona minnettarım♥️
Sanırım 10:30 gibi sancı odasına kanama kontrolü için alındım. 1,5 saat kadar orda bekledim ve sonra odama çıkarıldım.
Bebeğim çok güzel kokuyor😊 Onu kucağıma almak herşeye değiyor. Bir gaz çıkarsın diye tüm geceyi uykusuz geçirebilirim..
Benim için pozitif bir doğum oldu. İsteyen kim varsa nasip olsun🌸
Tavsiyelerim;
Boşa valiz doldurmuşum. 1 kısa kol gecelik ile geçirdim 1.5 günü.
Puseti boşuna almışım bebeği kucakta taşıdık eşyamız çoktu diye.
Hastane hasta bezi veriyordu depend evde lazım oldu 2. Paketi de aldım.
Kabızlık yaşamamak için önleminizi erken alın.
Bebek olacağı için odam çok sıcaktı yandık resmen.
Hastane kendi kıyafet verdi bebeğe,orda sadece ismli tulumunu kullandım.
Aklıma gelenler şimdilik bu kadar😊