Mutlulugum hersey sende bitiyor valla ne diyim esinidengesizligi icin degil kayinbaban icin koyabilirsin koymak istersen yok eger koymak istemiyorsan da esinle sakince guzellikle konua zitlasmak olursa inadina koyar yarin birgun kuser babasina cocugunada koydugu isimden pisman bile olabilir