Boncukveannsi Kızlar ben normal de bazamdan başka hiç bir şey de uyuyamazdım hamileliğimden beri bazadan çok rahatsız oluyorum yere döşek yastık koyup yatıyorum. sizler nasıl rahat ediyorsunuz nerede uyuyorsunuz💕
suscarparimm Boncukveannsi Çoğu zaman yerde urfalılar bilir balkona yatak yapılır 😂 Çok canım ağrırsa da yatakta 5-6 yastıkla
Aselmeva_ Boncukveannsi Gece surekli geziyorum Yatak balkon neresi serinse oraya kivriliyorum günlerim çok zor geçiyor artık son haftalar
UmmNasuh Boncukveannsi bende aynı durumdayım ya resmen yatakta rahat edemiyorum kendimi yere atıyorum eşim sabah kalkıyor ben yine yerdeyim kızıyor bana ama napim valla yer daha rahat 😂
zeynepikra_61 Boncukveannsi 28. Haftadayim ilk hamileliğim de full yerde yattık biraz da mecburiyetten şimdi eşim alıştı hep yerde yatıyor biz kızımla yatakta ama yerde yatınca daha rahat daha kesintisiz uyuyorum 🤷🏻♀️🙋🏻♀️ ama gel gelelim akşam ser sabah topla işi beni baya zorladığı için yatakta yatmaya devam 😁
Jadewinder Kaç haftalık hamilesiniz? Ben 33. Haftadayım ve yerden kalkma fikri bile beni zorluyor. Göbek büyüdükçe yerden kalkmak çok zor olmaz mı ? Ben yatağımda rahatım sadece. Koltuktan bile zor kalkıyorum.
Boncukveannsi suscarparimm bizim burda da yer yatağı meşhur Gaziantep 😅 ama bazada yatıyordum ben şuan yer daha rahat geliyor artık 🤣
zeynepikra_61 Boncukveannsi valla benim ki toplamiyor sabah apar topar kalkıp işe gidiyor arkadan bana kalıyor yine akşam kendi kuruyor düzenliyor 😁 Her haftasonu kızımla eşlik ediyoruz yetiyo 😁🤷🏻♀️
Sbhdr Boncukveannsi neresi serinse orda😂 bazen koltukta sonra kızım uyanıyor yanına yatıyorum. Daha sonra o sığamazsa beni sıkıştırıyor hamileyim tekme falan yerim diye onun odasında yerde süngere yatıyorum. Genelde geziyorum odaları