35+0 olduk bebeğim normalde çook fazla hareketli bir bebek yani gün içerisinde iş yaparken bile hissediyorum hareketlerini fakat bugün uyandığımdan beri aşırı seyrelme var hatta yok denecek kadar az hareket etti sabah bir kere tık diye hissettim dahası yok akşam yemek yaparken adet sancısı gibi sancım oldu geçti daha da olmadı neyse güzelce karnımı doyurdum uzandım 9 gibi ama yine yok kalktım 3 dilim tatlı yedim yattım soluma o saatten bu saate hareket yok sadece sol tarafımda toplandı kaldı öyle hareket olup olmadığına emin olamadığım küçük bir dokunuş hissettim birtek başka da yok neden olur bu 🥺 bu arada uzun oldu hakkınızı helal edin