Elayfers hayır hiç korkma. Ben hep doğum videoları izleyip ağlıyordum. Ama o an hiç de öyle olmuyor. Asıl bilmemek daha kolay ☺️ ben sonradan hep hemencecik doğurcam diye şartladım kendimi. Eşim de pırt diye doğurcan bak görürsün, çok kolay olcak diye diye gazladı beni. Suni sancıyla doğum yaptım. Çok güzel bi doğumum oldu. Evet biraz ağrılı acılı ama bi can dünyaya geliyor, çok normal. Her iki doğum da kendince zor. Akışına bırak. Kendini korkutmak yerine nefes egzersizlerine bak. Devlet hastanelerinde gebe okulları açıyorlar. Bi engelin yoksa imkan varsa onlara katılabilirsin. Her şey güzel olacak ☺️