tbmstf Kızlar ilk doz tetanoz aşısını ne zaman yaptırdınız kaçıncı haftada? Ve ne zamana kadar yaptırılabilir? Kaç doz yaptırdınız?
AslanBebeginAnnesi tbmstf ilk dozu 21de yaptırdım ikinciyi 25te yaptırmam gerekiyordu ama covid olmuştum canım o yüzden birkaç hafta gecikmeli yaptırdım ikinciyi
Essesss tbmstf ilkini 10 gün önce 22.haftamda yaptırdım 30. Haftaya kadar yolu varmış ama geç kalmamak lazım dedi ebe
yigitinannesiiiii tbmstf ilk doz 24. Hafta ikinci doz 28. Hafta ama ne kadar geç kalmazsan o kadar iyi ben ilk doz için 20. Haftada gittiğimde aşı kalmamıştı izne çıkıcaktık mecbur dönüşte yaptırmıştım
Aylin355 İlk doz bebeğin hareketini hissettiğin zaman yapılıyor 20. Haftaya doğru, 2. De 1 ay kadar sonra sanırım onun bilgisi veriliyor
ztrkk İlk dozu 20 haftada yaptırdım. İkinci dozu bir ay sonra yaptırdım. 6 ay sonra bir doz daha varmış.
_edakrsu22 İlkini 17 haftalık iken yaptırdım 2 ciyi salı günü yaptrcm bebegin haraketlerini hissetmeye gerek yok
Annesininportakali53 tbmstf 2 doz yaptırdım ilki 20. Hafta diğeri 24. Hafta bir arayla iki doz yapılıyor ve en uygun zaman dilimi 20-24 . Haftalar
bsra-25 tbmstf ilk dozu 18 haftalıkken yaptırdım. 2. Dozu 3 gün önce tam 24 haftalıkken yaptırdım. Eve toplamda 5 doza tamamla bunu eğer ilerde bı bebek daha dusunursen vurulmana gerek kalmaz dedi 3. Doz bebek doğup 3 aylık olunca felanmis sanırım