Adile13 Merhaba anneler 35+0 a giriş yaptık daha hazırlık bile yapmadım ev temizliğine başlıcam bu hafta halılar verilecek yıkamaya camlar dolaplar perdeler beni bekliyorum bebek kıyafetlerini hiç söylemiyorum var mı benim gibi biraz tembel mi kaldım 🥹🥹🥹🥹
Oznurozdemir Adile13 35+6 ben bebişin herşeyini hazırladım hastane çantam da hazır. Bugün halılarım koltuklarım yıkandı. Yarında temizlikçi ablayla kayınvalidem gelip evi temizleyecekler öyle bitti gitti işte 😅
Colahusu Adile13 ay bende tam 35+0 aynı anda dogrucaz galiba😅 benim de ıvır zıvırlar kaldı kremidir yagıdır falan fişman
Nskyhn Adile13 35+1 deyim ben de. Kıyafetleri 33+5 te korkuyla yikamistik doguruyorum sanmıştım yoksa daha yikanacagi yoktu 😂😂 hastane çantası hazır değil. Ama çok fazla yalancı sancı gönderiyor çok sertleşiyor doğum yakın diye düşünüyorum bu hafta inşallah her şeye başlamayı düşünüyoruz eşimle
1996gp Adile13 merk etme var ev aldi basini gidiyr ama bn kahvaltidan sonra mutfagi zor topluyorum neyse ki annem geldi o yapar artik valizide kardesime hazrlattydm 🤣
Adile13 Oznurozdemir ay maşallah size ne gizel yardım edeniniz var ben gurbbetteyim tek başıma yapıcam eşimde ucundan tutar işte 😀 kaynanamda bu hafta gelecek ama tüm işim bitecek sen işlerini hallet biz geliriz sonra dedi ne dim şimdi 😀😀 gelde sorun cıkar 😀
Adile13 Oznurozdemir maksat gezme olsun antalya da yaşıyorum doğuma daha 4 haftam var ay biraz gezim tozim denize gireyim derdinde bende bahaneyim işte ay birşey desen kotu olurum aman gelsin ben gösteririm ona gezmeyi 😀😀😀
Oznurozdemir Adile13 sende ölüyom bitiyom ağrım var yürüyemiyorum de. Benim kaynanam da tam tersi temizlik manyağı kadın atom karınca gibi temizlik yapıyor 😅
Adile13 Nskyhn maşşşalh size neyse bu mesajlar dan sonra hemen bende hazırlıklarıma başlıcam yoksa bu rahatlık başıma bela olacak 2. Gebeliğim sezeryan olacak daha günde vermediler
Adile13 1996gp allahım ağlasam mı gülsemmi herkesin yanında işlerini yaptıracak birileri var bemim suçum ne 🥹🥹🥹