3babymom Masumanneinci olsun bişe olmaz 💕 doktor iri bebek mi dedi ben de bugün gittim normal dedi 36+6 3250 dedi bana
3babymom minnosanneyim maşallah bu haftadan sonra bı anda aliyolar iki hafta önce 2500 du benim birden aliyolar doğuma yaklaştıkları için
Masumanneinci 3babymom iri bebek oluyo sanırım. Ama artık tekmeleri de canimi yakıyor. 39 40 haftayı beklesem zaten normla doguramam ben bu bebeği 🙂sezeryan olmak istiyorum. 37 yi doldurduğum gibi 🙂
minnosanneyim 3babymom inşallah alır dikkat etmeye çalışıyorum ama 🥰 3 kilo olsun dedi doktorumuz cuma günü Şafak 27 bakalım bekliyoruz 🫠sizinki ne kadar almış peki ondan sonra 😇
3babymom minnosanneyim yaklaşık 1 ayınız var 1 kilo alsa bile 3 kiloya yetişiyor benim de o haftalarda sizinki kadardı 🌸
minnosanneyim 3babymom inşallah dediğiniz gibi olur çünkü ben hamileliğimde fazla kilo almadım bebek aldı genelde bu ay 500 gr almış bi 500 daha alsa iyi olur herkes öyle diyor ilk gebeliğim olduğu için pek fikrim yok 🥰