Kızlar eğer anlayan varsa kan tahlil sonuclarimi atacam daha doktorumla iletişime geçmedim . Dün sağlık ocağında verdim kan tahlili normal kontrol için . Bugün de kontrolüm vardı doktorum gün verdi anesteziye yönlendirdi oda kan tahlili verdi bir çok değerim düşük çıkmış ama çözemedim tam ne olduklarını anlayan varsa yardımcı olabilir mi acaba ?