Caglaaa MerveetinDoan doktorun cihazları varsa girersin ben ilk 8 haftalıkken doktor göstermişti renkli ultrasyonda ama hiç birşey almadık tabi 😊
Yesimalmila MerveetinDoan gittigin hastanedr yada doktorda varsa tsbi ki girebilirsin. ben 12 haftada girmistim baya belliydi hersey. şu ara bi daha gitcem 36 haftalık olduk. kızım kime benziyor cok merak ediyorum. doguma kadar beklemicem 😅