Ftmaa1 Arkadaşlar 1 muayene olduktan sonra ikinci gitmemiz kaç gün sonra olursa ücretsiz oluyor bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?
Ftmaa1 Rabia_1658 bende öyle biliyorum dalar Medicana hiç öyle yapmadım o yüzden bilmiyorum bugün muayene oldum haftaya tekrar çağırdı ücretsiz mi olucak merak ediyorum