Kelebek3 Kizlar 12 haftami bitirdim doktorum folik asit bırak imom OMEGA kullan dedi ama içerisinde yine folik asit var bu ilacı kullanan var mı
incii0804 Kelebek3 hamileliğim boyunca kullanacağım ve şu an 24. Haftamdayım ekstra hiç vitamin kullanmamama rağmen değerlerim çok iyi çıktı güzel bi vitamin
Kelebek3 incii0804 teşekkürler içim rahatladi korkmuştum içinde folik asit var sürekli kullanımda zararı olur mu diye