Sinemakarsuu insan zaten uyku esnasında sürekli dönüyor. Sırt üstü yatmak bi noktadan sonra konforlu gelmeyecek zaten. O vakte kadar istediğin gibi yat. 30+4 haftalığım, son bir aydır uzun süreli sırt üstü yatamamaya başladım. Aynı şekilde uzun süre sağa ya da sola dönük de uyuyamıyorsun. O yüzden hiç kasmaya gerek yok. Vücut zaten rahatsız pozisyonda tutmuyor seni