susuderler Kızlar 32+2 ikiz gebeyim, şimdiye kadar bi sıkıntım olmadı ama erken doğum için de riskli haftalara girdiğim için korkuyorum.. Bu haftalarda yürüyüş yapan var mı? Şimdiye kadar düzenli yapmadım bu arada, vücut çok alışık değil yani
Ozlemcck susuderler Erken doğum riskini tetikleyen şeyler çok ayakta durmak çok yürümek stres gibi şeyler ,çok hareketsizlikte iyi deil hafif yürüyüşler zararsız ama bol dinlen derim Ben öyle yapıyorum randevu ve alışveriş dışında pek çıkmıyorum 33+4 oldum bakalım elhamdulillah
Hellili susuderler ben o haftalarda artık tamamen eve kapanmıstım ne kadar doğru bilemiyorum sadece evde odaları turluyordum uzanmaktan oturmaktan bacaklarım bellerim tutulmasın diye o şekilde 36. Haftaya kadar geldik hoş zaten yürimek istesem de zaten yürüyemiyordum ki son haftalarda aşırı derecede ağırlaşıyor insan sağlıkla kavusun inşallah en iyisini doktorunuz bilir ona sormak en doğrusu sanırım
Sehrbnon122 susuderler kız bende bugun biraz markete gittim geldim 27+4 haftalık ikiz gebeyim biliyorsundur cidden bende bi korktum ya erken dogum olur mu vs diye ama 20 adımlık yer yani market yinede akıntım vs oluyor korkuyorum ya
Ysmn5836 susuderler bence yürüyüş kısa mesafe düz yol çok iyi geliyor 31+3 olduk insallh devam edicez kapının önünde git gel temiz hava iyi geliyor
susuderler @Ozlemcck zaten çok çabuk yorulduğum için fazla yürüyemiyorum😄 En fazla 20 dakika. Hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah
susuderler @Sehrbnon122 akıntı rengi yeşil vs değilse çok normal ama ya benim hamilelik başından beri var, ya ben kendimi eve kapatmadım hiç gideceğim yerden geri kalmadım ama uzun yürüyüşler de yapmadım. Zaten dün akşam biraz çıkayım dedim 20 dk zor yürüdüm yoruldum hemen döndük
Sehrbnon122 susuderler yok canım şeffaf ve bazen beyaz akıntı böyle sümüksü oluyor ama benimde başından beri vardı bu 2 haftadır artık şeffaf olmaya başladı sadece
susuderler @Hellili Zaten dün akşam eşimle biraz çıkalım dedik 20 dk zor yürüdüm 2 kere oturdum, istesem de olmuyor 😄
Hellili susuderler zaten ben açıkçası hamilelikte yürüyüş yapan insanlara hayran kalıyorum yani aslında riskli gebelik olmasaymısım da yürümezmişim yatakta uzanıp abur cubur yiyip yutup izlemek daha güzel değil mi🤭bilmiyorum sizde de öyle mi ben ilk dört ay sadece kustum ama sonrasında içimde bi tazmanya canavarı yaşıyordu sanki yemekten başka hiçbişi düşünemiyordum otuz kilo almıstım
susuderler @Hellili Benim en başında bile hiiç mide bulantım olmadığı için 7 buçuk aydır tam bi tazmanya canavarıyım 😄 tek gebelik olsaydı ve normal doğum istiyor olsaydım yürüyüşe daha çok önem verirdim ama açıkçası ikiz olunca biraz bunu bahane ettim hep 🤷🏻♀️😄