HTCMHMTKZK yok hayır genel olarak insanlarda avente karşı bi pahalı önyargısı var da indirim dönemi de var sonuçta. Şöyle söyleyim kızlarım 2 yaşına yaklaştılar ve ben doğmalarına yakın çok araştırdım. Kauçuk ve anne memesine yakın diye almayı düşündüm ama fiyatları aventten fazlaydı ve eczane olsun falan kolay ulaşılabilir değildi. Şuan herşeyin fiyatı çok uçtu gene fiyatları birebir nerdeyse. Siz hangi dönemden bahsediyorsunuz merak ettim yani