deletedmom301 bana da mide bulantısı ve ishal yaptı üç gün sürdü ama sonra geçti kimisinin kolu çok fena ağrıyormuş bende onu pek yaşamadım hafif sızlama olmuştu normaldir eğer ateşlenme durumunuz olursa doktora gidin onun haricinde ağır bir ilaç olduğu için normal