DidemDnnz nursmeric bence sorun olmaz. Ben de kan tahlillerini testleri vs aile sağlığında yaptırıp sonuçları özeldeki doktoruma götürdüm. Özelde de olsa doktorlar halden anlıyor çok pahalandı her şey
Morkelebek26 nursmeric olur canım bende öyle gidiyorum sonuçta iki tarafın doktoruda bakmak zorunda onları ilgilendirmezki 😁 bazı devlet doktorları takılıyor ama parasıyla değil mi sonuçta